پاییز کتاب

سیاست حریم خصوصی

قوانین سایت پاییز کتاب

مشابه هر سایت دیگر هر کسب و کار اینترنتی که در زمینه خدمات فروشگاهی به کاربران ارائه خدمات می نماید فروشگاه پاییز کتاب نیز برای ارائه خدمات بهتر و ویژه به علاقه مندان به حوزه کتاب قوانینی را در نظر گرفته است .

  • تمام کتاب ارائه شده بر روی سایت پاییز کتاب اخرین چاپ ارائه شده از طرف ناشر می باشد و قیمت و چاپ کتاب ها دقیقا قیمت و چاپ اعلامی توسط ناشر می باشد و در این زمینه مغایرتی وجود نخواهد داشت .
  • کتاب هایی که دارای ایراد فیزیکی چاپ (عدم چاپ بعضی از صفحات ، عدم چاپ صحیح متون ، خطای چاپی دستگاه چاپ) می باشند شامل گارانتی یک هفته ای بوده و قابل تعویض می باشد .

نحوه ارسال کتاب

ارسال های پاییز کتاب به شرح زیر می باشد :

  • ارسال تهران از طریق پیک می باشد بدین صورت که ثبت سفارش در هر روز و ارسال از طریق از پیک عادی در مدت 48 ساعت پس از ثبت سفارش می باشد
  • ارسال های فوری تهران از بین 1 الی 4 ساعت زمان تقریبی تحویل مرسوله شما می باشد تعرفه این نوع ارسال تعرفه رسمی شرکت پیک می باشد .
  • ارسال های شهرستان بصورت ارسال از طریق پست پیشتاز می باشد که مدت زمان تقریبی تحویل مرسوله از 48 ساعت تا 72 ساعت می باشد  ؛ بدیهی است در صورت ایجاد ایراد فیزیکی بر روی مرسوله تمام مسئولیت آن بر عهده شرکت پست می باشد .
  • در صورت ثبت سفارش از ساعت 8 صبح الی 14 (تهران و سایر شهرها) مرسوله شما همان روز ارسال خواهد شد و در صورت ثبت سفارش بعد از ساعت 14 مرسوله شما در روز بعد ارسال خواهد شد .

شرایط مرجوعی کالا

در زمینه مرجوع مرسولات تحویل گرفته شده می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • در صورت ایراد در پکیج های سی دی و دی وی دی و ایراد رایت و پخش صدا و تصویر شرکت تولید کننده پا سخگوی ما خواهد بود .
  • تمام مرسوله ها قبل از تحویل به پست و یا مامور تحویل توسط بخش های انبار داری قسمت توضیح کتاب و توسط واحد بسته بندی در سه مرحله بررسی خواهد شد ؛ تا ایراد و خطایی از بابت مرسوله شما ایجاد نشود ، اما باز هم امکان خطا وجود دارد در صورت ارسال اشتباه مرسوله و یا کم یا زیاد بودن تعداد کتاب های ارسالی حتما در اولین فرصت با واحد سفارشات تماس بگیرید و مراتب را به کارشناسان  فروش اطلاع دهید .

رعایت حریم خصوصی

پاییز کتاب نسبت به اطلاعات حریم خصوصی کاربران خود متعهد می باشد و تحت هیچ شرایطی این اطلاعات را در اختیار شخص سوم قرار نخواهد داد.